niedziela, 31 stycznia 2016

(Nie)zwykła woda

Od zawsze preferuję picie wody mineralnej - minimum półtora litra dziennie. Jednak słynę z tego, że dość szybko nudzi mi się powtarzalność :)
Mineralna gazowana, na zmianę z niegazowaną, mineralizowana, niskosodowa, gazowana mocno, górska, źródlana... Ale czasami przychodzi ochota na coś bardziej odmiennego.

Cukrzyca spowodowała że pić chce mi się jeszcze bardziej niż zwykle. Budzę się w nocy co 2 godziny i wędruję do lodówki po wodę, budzę się rano, wożę butelkę na zakupy itd. Jednak co jeśli mam ochotę na coś o lepszym smaku, a wszelkiego rodzaju soki odpadają? Polecam dodanie świeżych owoców - i voila! Drink gotowy :)

Polecam wykonać próbę również ze świeżymi truskawkami, zmrożonymi winogronami, jagodami i wszystkimi innymi pysznościami, które przyjdą Wam do głowy. Ja prezentuję wersję która nie podnosiła mi cukru.

Zobaczycie - docenicie to orzeźwienie szczególnie w letnie wieczory! :)

Składniki
ilość: 1 porcja

* plasterek cytryny
* plasterek limonki
* plasterek grapefruita
* 4 kostki lodu
* 180 ml ulubionej wody


Metoda przygotowania
Przygotowanie: 5 min 


1.
Owoce kroimy w dość grube plastry

2. 
Każdy z plastrów delikatnie wyciskamy do szklanki - tak aby na dnie zebrał się sok

3. 
Na dno wkładamy plaster grapefruita, następnie dodajemy lód i plastry cytryny oraz limonki

4.
Całość zalewamy wodą - rozkoszujemy się orzeźwieniem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz