wtorek, 5 kwietnia 2016

Pomidorowa w kwadrans!

Korzystając z  kolejnej drzemki mojego synka udostępniam następny błyskawiczny przepis - tę zupę na pewno zdążycie przygotować nawet w trakcie krótkiego snu Waszego niemowlaka :)
Pomidorowa jest mi szczególnie bliska - to moja ulubiona zupa od zawsze, a ze względu na cukrzycę ciążową nie mogłam sobie na nią pozwolić od pół roku. Tak więc ta pierwsza po przerwie była szczególnie wyczekana - nie zawiodła mnie, mimo tego że to ekspresowa wersja :)



Składniki
ilość: dla 2 osób na 2 dni :)

* mały słoiczek koncentratu pomidorowego
* 2 puszki krojonych pomidorów
* litr soku pomidorowego w kartonie
* 3 małe marchewki
* łyżka masła lub oliwy z oliwek
* świeże listki bazylii
* gęsta śmietana
* ryż lub makaron 
* łyżka suszonej bazylii

Metoda przygotowania
Przygotowanie: 20 min 

1.
Masło rozpuszczamy w garnku (lub podgrzewamy oliwę). Zmniejszamy ogień na minimum i dodajemy koncentrat pomidorowy. Podgrzewamy chwilę mieszając

2.
Wlewamy krojone pomidory oraz sok pomidorowy, dodajemy pokrojoną w cienkie plasterki marchewkę i kilka listków bazylii, drobno posiekanych. Doprawiamy suszoną bazylią

3.
Gotujemy 15 minut, podajemy z makaronem lub ryżem, śmietaną i świezymi listkami bazylii





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz