wtorek, 20 grudnia 2011

Foremka w kształcie śniegu

Sklep internetowy AleDobre.pl zaprosił mnie do programu dla swoich ambasadorek - co jakiś czas na blogu będą się pojawiały moje recenzje produktów, które można kupić na ich stronie.

W pierwszym wpisie chciałam podzielić się z Wami opinią na temat foremki metalowej do wykrajania ciastek w kształcie śniegu firmy Wilton.

To co osobiście uważam za najważniejsze to to, że recenzje będą absolutnie subiektywne i szczere, nigdy pozytywne na wyrost :)


Gdy pierwszy raz wzięłam do ręki foremkę uśmiechnęłam się na samą myśl o pięknych ciastkach, które mogłyby powstać przy jej użyciu.

Foremka jest bardzo głęboka (powinna poradzić sobie nawet z bardzo grubo rozwałkowanym ciastem) i starannie wykonana - nie widać na niej śladów łączenia blachy, które mogłyby powodować nierówności na krawędziach ciastka.

Miękka obwódka sprawia, że podczas wycinania ciastek na dłoniach nie tworzą się odciski.

Na pierwszy ogień wybrałam niezbyt łatwe do współpracy ciasto, z którego zwykle kleiłam kulki, a następnie je rozpłaszczałam i piekłam. Samo wałkowanie miękkiej, kleistej konsystencji nie należy do najłatwiejszych zadań. Jednak gdy udało mi się tego dokonać wykrojenie z - dość cienkiego - ciasta kształtów gwiazdek nie sprawiło mi żadnego problemu.

Foremka jest dość duża, dlatego szybko można wykroić kształty z całości rozwałkowanego ciasta, a producent wie, jak podbić serca wszystkich fanów pieczenia: na odwrocie opakowania umieścił 3 przepisy na ciastka.

Śnieżynki wyszły bardzo proporcjonalne, równe, bez poszarpanych brzegów. Dzięki temu, że obwódka nieco wystaje poza obrys blachy, foremkę bardzo łatwo podważyć i wyjąć idealnie równo, bez efektu ciągnącego się ciasta.

Ciasteczkowe płatki śniegu wyglądają tak ładnie i świątecznie, że nie wymagają nawet ozdabiania. Ja postanowiłam swoim dodać uroku odrobiną lukru i cukrowymi perełkami.

Foremkę z łatwością zmywa się w ciepłej wodzie z dodatkiem detergentu.

Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tego produktu, dlatego serdecznie polecam Wam jego wypróbowanie! Ja z pewnością będę ją wykorzystywała nie tylko do wykrajania ciastek, ale również do tworzenia śnieżynkowych tostów i kanapek.


Foremkę znajdziecie na stronie AleDobre.pl>>


Wymiary: 10 x 4,5 cm

Materiał: stal i plastik


Fragment opisu ze strony:

- foremka ma ładny, proporcjonalny kształt, dzięki czemu ciasteczka będą będą wyglądać bardzo realistycznie,

- brzeg do wycinania jest odpowiednio ostry, by poradzić sobie nawet z grubszym ciastem i by ciastka miały równe brzegi, ale nie przeciąć np. silikonowej stolnicy lub nie zrobić rys na drewnianym blacie,

- górny brzeg foremki został zabezpieczony paskiem plastyku, by chronić Twoje ręce,

- foremka została wykonana z blachy dobrej jakości i odpowiedniej grubości, dzięki czemu nawet po wycięciu tysięcy ciasteczek zachowa swój oryginalny kształt i każde ciastko będzie równo i ładnie wycięte,

- foremka została wykonana bardzo precyzyjnie, nie ma żadnych niebezpiecznych elementów, łączenia blaszki są mocne i nawet pod dużym naciskiem się nie rozerwą










2 komentarze:

  1. Fajna foremka;) Idealna na święta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna i bardzo poręczna, będę w przyszłości polowała na podobne :)

    OdpowiedzUsuń